Hva er GataMi?
Her kan du gi tilbakemelding til Skjervøy kommune om problemer i tilknytning til kommunale veier, eiendom, gatelys, vann eller avløp m.m. Saker som meldes inn vil bli vurdert, og det gir oss en bedre oversikt over saker når vi prioriterer i det daglige arbeidet.
Eksempler er manglende kosting/strøing, hull i veibanen, gatelys som ikke fungerer, parkområder som ikke er ryddet, problemer med vannet eller andre saker.
Hvordan registrer jeg en sak?
Du fyller enkelt inn skjemaet på “registrer en sak”, og legger ved så mye informasjon du klarer - jo mer, jo enklere er det for oss å ordne problemet.
Hva skjer med din henvendelse?
Din henvendelse blir registrert av tekniske tjenester. Noen saker videreformidles til andre enheter for videre oppfølging. Det er en fordel om du ved innmelding er mest mulig detaljert slik at vi har et best mulig vurderingsgrunnlag. GataMi er ikke betjent utenom ordinær arbeidstid.
Hvor finner jeg GataMi?
Du kommer til GataMi ved å klikke på “GataMi” under søkefeltet på hjemsiden, eller ved å klikke på linken under.