Arbeidsoppgaver
Sekretæren har ansvaret for:
- Saksliste, saksutredning og etterarbeid i forbindelse med møter i utvalget
- Fasilitering av møter/arenaer
- Oppfølging av strategi- og handlingsplan
- Rapportering – arkiv
- Informasjon og kommunikasjon
- Økonomi – budsjettoppfølging
- Oppfølging/koordinering/støttefunksjon for interkommunale samarbeid
- Bistand ved søknader/prosjekter
- Å være pådriver i omfattende samarbeidsløsninger i Nord-Troms
Kvalifikasjoner
Vår sekretær bør ha følgende egenskaper og kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning
- Erfaring fra saksbehandling og/eller prosjektarbeid
- Kunnskap om og erfaring fra kommunal sektor
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, kan jobbe selvstendig samtidig som man kan bidra i team
- Høy gjennomføringsevne, viser initiativ, er løsningsorientert og positiv
- Evne til å jobbe strukturert og selvstendig
Vi tilbyr
- Lønn etter avtale.
- Kontorsted: Halti-bygget på Storslett, eventuelt i en av eierkommunene.
- Tiltredelse: 1. kvartal 2021
- Du kan få slettet 10 % av opprinnelig studielån, maksimalt 25 000 kroner per år, hvis du bor og arbeider i tiltakssonen Finnmark og Nord-Troms, jfr. www.lanekassen.no
- Videre har skatteytere i tiltakssonen lavere skatt enn landet for øvrig