Kommunal bolig

  • Generelt om tjenesten

    Beskrivelse

    Noen vil ha problemer med å komme seg inn på boligmarkedet eller å bli boende i den boligen de har. Kommunen har et ansvar for å bidra til at alle har et godt og trygt sted å bo, og Nav skal medvirke til å skaffe boliger til de som ikke greier det på egen hånd.

    Målgruppe

    Vanskeligstilte

    Kriterier/vilkår

    Kommunen vil vurdere hva slags type bistand den enkelte har behov for og hvilke alternativer som finnes.

    Brosjyrer, dokumenter, kart og lignende

    aaa
  • Lover og forskrifter
    ___
  • Skjema

    Søknaden sendes til

    Skjervøy kommune teknisk etat

    postboks 145 G

    9189 Skjervøy

  • Saksbehandling

    Saksbehandlingstid

    Kommunen skal behandle saken så snart som mulig. Hvis saken ikke kan avgjøres innen én måned, skal du ha skriftlig beskjed om grunnen til dette. Du skal samtidig få opplyst når det antas at vedtaket blir fattet.

    Klagemulighet

    Hvis du er misfornøyd med vedtaket, kan du klage til kommunen innen en frist på tre uker fra du mottok det. Forklar hva du er misfornøyd med og hvorfor du mener vedtaket bør endres. Hvis du trenger veiledning, kan du henvende deg til kommunen. Opprettholder kommunen sin avgjørelse, blir saken sendt videre til kommunens egen klagenemnd, som avgjør om klagen skal tas til følge.

  • Kontaktinformasjon

    Kontaktavdeling

    Avdeling:Teknisk etat
    Telefon:77 77 55 20
    Epost:post@skjervoy.kommune.no
    Postadresse:Postboks 145 9189 SKJERVØY
    Besøksadresse:Skoleveien 6 9180 SKJERVØY
  • Andre opplysninger
    Oppdatert:
    2018-10-08 14:10
Web levert av CustomPublish AS