17.mai program. Skjervøy kommune

Det blir dessverre ingen tradisjonell 17.mai feiring i Skjervøy kommune i år, men vi feirer dagen så godt vi kan! Det er derfor laget en digital 17.mai, slik at alle kan følge aktivitetene gjennom internett.

HØYDEPUNKTER OG DIREKTESENDING - Blir lagt ut 17.mai Kl. 08.00

Det er laget et 17.mai program som inneholder alt fra de tradisjonelle høydepunktene fra Skjervøy; som flaggheising, kransenedleggelse, underholding til dagens tale, som i år utføres av alles ordfører- Ørjan Albrigtsen. På selve 17.mai er det også aktiviteter som; 17.mai tog bestående av drilltroppen og utrykningskjøretøy, 17.mai rebus for store og små, båtparade i Skjervøy havn og ikke minst felles synging av Norges nasjonalsang kl.13.00.

Det er dessverre ingen planlagte arrangementer i Årviksand, Arnøyhamn eller  Lauksletta i år. Men vi håper at alle kan følge høydepunkter, og direktesending av 17.mai på internett.

Nikkeby har eget arrangement.

Vi håper at alle får en fin 17.mai feiring, og kan dele sine alternative 17.mai feiringer med resten av kommunen.

PROGRAM:

Program for 17.mai 2020 Skjervøy kommune.html